فرماندار ویژه دهلران گفت :برای سال جاری ۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های اشتغال‌زایی پیش‌بینی شده که نسبت به سال گذشته از رشد ۱۲ درصدی برخوردار است.

به گزارش  طلیعه زاگرس، مراد یگانه امروز _دوشنبه یکم تیر_در نشست کارگروه اشغال شهرستان دهلران با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۳میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان پرداخت شده است اظهار کرد: این تسهیلات منجر به اشتغال برای ۲۸۰ نفر در شهرستان شد.

وی اشتغال جوانان را از مهم‌ترین مسائل دانست و افزود: همه دستگاه های حاکمیتی و حمایتی باید در زمینه اشتغال به وظایف خود عمل کنند.

فرماندار ویژه دهلران به پرداخت تسهیلات دولتی در این زمینه اشاره و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی در زمینه معرفی افراد واجد شرایط و بانک‌های عامل نیز در زمینه پرداخت تسهیلات با متقاضیان در سالجاری همکاری ویژه داشته باشند.

یگانه از تلاش مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها در راستای جذب اعتبارات اشتغال سال گذشته قدردانی کرد و گفت: بانک‌ها باید پرونده های اشتغالزایی را بصورت ویژه رسیدگی پیگیری و در پرداخت تسهیلات به متقاضیان همکاری کنند.

وی با قدردانی از تلاش‌های سپاه پاسداران و بنیاد برکت وبنیاد علوی ادامه داد: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ودیعه مسکن با مردم همکاری کنند.

فرماندار ویژه دهلران افزود:امسال ۳۷ میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغال‌زایی پیش‌بینی شده که نسبت به سال گذشته از رشد ۱۲ درصدی برخوردار است.