مدیرانی که خدمت کردند، اما نه به مردم/ خیلی ها را صاحب شغل و درآمد کردند، اما نه برای بچه های مردم!!!

امروز به دنبال تماسی از استانداری ایلام به مدیر کانال طلیعه زاگرس عنوان شد که یکی از معاونین استاندار در آخرین روزهای حضورش در استانداری ایلام در اقدامی فرزند خود را در یکی از فرمانداری ها و همچنین خواهرزاده خود را در استانداری ایلام استخدام کرده است، هر چند این اقدام چیز عجیبی هم نیست، چرا که این اقدام برای اکثریت مدیران و مسئولین دولتی یک چیز عادی است، البته ما صحت و سقم این قضیه را به سازمان بازرسی می سپاریم تا از لحاظ قانونی پیگیری کند، اما چند نکته را یادآور می شویم:

اینکه مدیران دولت تدبیر و امید در روزهای آخر مسئولیتشان به تکاپوی بیشتری افتاده اند که فامیل ها و نزدیکان بیشتری از خود را در ادارات و سازمانهای دولتی استخدام کنند، باز هم عدم نظارت و یا شاید هم همراهی مدیران بالادستی را در مجموعه های دولتی تحت مدیریتشان نشان داد

مثل اینکه در این هشت سال بی کفایتی و خسرانی که برای کشور و استان رقم زده اند، هنوز سیر نشده اند و در این روزهای پایانی که مملکت و استان را بیش از هر زمان دیگری به حال خود رها کرده اند، کماکان بدون توجه به بیکاری گسترده و فاجعه باری که در پی سوءمدیریت همین مدیران رقم خورد، فقط و فقط به فکر استخدام فرزندان خود و نزدیکانشان هستند

بیکاری دردی بزرگ است که دیگر امان جوانهای استان را بریده و خون به دل خانواده ها و پدر و مادرها کرده است، اما آنهایی که با رانت و رابطه ی پدر و دایی و عمو و… با بی لیاقتی استخدام میشوند از این غصه و داستانها به دورند

این مدیران خدمت کردند، اما نه به مردم،
خیلی ها را صاحب شغل و درآمد کردند، اما نه برای بچه های مردم، خدمتشان خلاصه شد در حلقه ی خانواده و دوستان و آشنایان که تا به امروز همچنان با قدرت ادامه دارد

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس