امروز عصر روبروی انتقال خون ایلام و در این اوضاع کرونایی که شهرمان نیز در وضعیت قرمز قرار گرفته است، شاهد گردهمایی مردم در کنار هم برای دیدن نمایش خیابانی بودیم

هرچند که قبلا هم شاهد این نمایشها و تجمعات بودیم و ما نیز به نوبه ی خود هشدارهایمان را دادیم اما امروز شاهد اتفاقی جالب در این تجمع بودیم، و آن هم حضور به موقع و در کمترین زمان ممکن، توسط نیروی انتظامی و شخص سرهنگ”عظیم موسی زاده” بودیم که در اقدامی تحسین برانگیز و صحبت کردن با مسئول نمایش و گوشزد کردن خطرات انتقال کرونا در این تجمعات، او را راضی به تعطیلی نمایش کرد

جالبتر اینکه مسئول نمایش یا همان کسی که در عرف ما ” پهلوان” نام دارد هر چند در ابتدا مقاومت اندکی از خود نشان داد اما در نهایت با پذیرش صحبت سرهنگ عظیم موسی زاده و دیگر همکاران وی به خاطر تلاش در جهت حفظ سلامتی مردم تشکر کرد و او نیز به نوبه ی خود سلامتی مردم را بر کسب درآمد و نمایش خیابانی خود ترجیح داد

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس