مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از نظارت مستمر در زمینه برداشت گندم در استان ایلام خبر داد.

به گزارش طلیعه زاگرس از ایلام؛ علیرضا لطفی بیان کرد: این روزها برداشت گندم در مناطق جنوبی استان آغاز شده و همزمان با برداشت و تحویل گندم به سلیوهای ذخیره سازی، نظارت تعزیرات بر نحوه برداشت تا تحویل گندم و تبدیل به آرد در دستور تعزیرات استان قرار گرفته است.
وی یادآور شد: به هر سیلویی که گندم بدون کیفیت تحویل بگیرد و تحویل کارخانه آرد دهد و یا نان نانوایی که فاقد کیفیت باشد نظارت می‌شود و پرونده‌هایی که به تعزیرات حکومتی ارسال شود قطعاً با آن‌ها برخورد خواهد شد.
لطفی بیان کرد: آرد تولیدی از چرخه تولید گندم تا مصرف تحت نظارت مستمر بازرسان استان است و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.
لطفی بیان کرد: در استان ایلام چهار کارخانه آرد با ظرفیت تولید ۱۲۰ هزار تن در سال فعالیت دارند.

  • نویسنده : فرشته سنجیده