امروز ما همه دردمندیم، ما همه بیماریم و ما همه پریشانیم! بله ما دردمند و بیمار و پریشان وضعیت فقر و خودکشی و بیکاری و بروز رفتارهای خشونت بار در ایلام هستیم که به لطف ناکارآمدی منصوبان بر کرسی مدیریت، همواره پرچمدار و صاحب رتبه نخست تورم  می باشیم!

ایلام- پایگاه خبری طلیعه زاگرس؛ گل بود به سبزه نیز آراسته شد مصداق بارز معاون ناکارآمد رانتی که منصبش، بهای هزینه کرد ستاد انتخابی است نه از بهر لیاقت و کارآمدی!!!!.این حکایت قرار گرفتن برخی اشخاص حقیر در مناصب بزرگ در استان ایلام در دولت چهاردهم است.

در پی مطلب انتقادی امشب خبرنگار طلیعه زاگرس از وضعیت اقتصادی و موضوع سرمایه‌گذاری در استان معاون اقتصادی استان با ارسال پیامی توهین آمیز و ادبیاتی تند وغیرحرفه ای به خبرنگار این پایگاه خبری وی را (بیمار) خطاب کرد.

امروز ما همه دردمندیم، ما همه بیماریم و ما همه پریشانیم! بله ما دردمند و بیمار و پریشان وضعیت فقر و خودکشی و بیکاری و بروز رفتارهای خشونت بار در ایلام هستیم که به لطف ناکارآمدی منصوبان بر کرسی مدیریت، همواره پرچمدار و صاحب رتبه نخست تورم  می باشیم!

ما دردمند و بیمار وضعیت فلاکت بار شاخص های تولید و تورم و اشتغال در استان هستیم که منجر به معضلات و بلکه بحران های اجتماعی می شود!

و از همه دردمندتر اینکه بعضا منصوبان کارنابلد و رانتی و مولود معاملات کثیف و بده بستان ها که از خود هیچی نداشته و بسان زالو از خون کثیف رانت و زدوبندها و…. بزرگ شده اند و به ناحق کرسی هایی را غصب کرده اند بجای توبه بابت تحمیل هزینه های گزاف به نظام و مردم، روی به لجن پراکنی آورده و خبرنگاران منتقد را” بیمار” می نامند!!!!!

قطعا باید بر مدیریت ارشد استان خورده گرفت و رفتار منصوبین را به حساب بی کفایتی و ضعف ناشی از بده بستان هایی مدیریت ارشد استان گذاشت که شائبه های فراوانی در قرار گرفتنش در این جایگاه وجود دارد!!!

کاش برخی مسئولان استانی در ایلام به اندازه یک دهم لجاجت، لجن پراکنی ها و رفتارهای خلاف شآن و کودکانه اشان، به فکر معیشت، رفاه و انجام ماموریت های سازمانی بودند!

کاش بجای اهانت و گستاخی در برابر خبرنگاران بعنوان نمایندگان افکار عمومی، عرضه نگه داشتن سرمایه و سرمایه گذاران بومی داشتند که با هزینه خود قصد گره گشایی از وضعیت نابسامان تولید و اشتغال ایلام داشته اما با رفتار سرد و غیر مسئولانه مجموعه مدیریت ارشد استان مواجه شدند که البته به احتمال زیاد مشمول رانت و زدوبند و بده بستان نبوده و منفعت شخصی برای برخی ها نداشتند!!!

راستی چرا برخی مسؤلان  حیاء را خورده و بی حیایی را قی کرده اید آقایان مسئول با همین ادبیات با سرمایه گذاران صحبت می کنید ؟ !که رفتند و پشت سر خود را هم نگاه نکردند؟ ایراد از آنان بود یا منفعتی نداشتند که بخواهید نگه شان دارید؟