ایلام- پایگاه خبری طلیعه زاگرس؛ بله حکایت تلخ است اما واقعیت دارد، در همین استان ایلام مسئولانی بودند که در طی ایام اغتشاشات متأسفانه به هر دلیلی در موضع گیری ها و شفافیت ها حضور نداشتند، اما امروز وقتی که اغتشاشات پایان یافت، آفتابی شده اند.
سکوت مسئولان در هر سطحی در این مدت خیانت و کمتر از اغتشاگران نبود، عدم حضور و سکوت بسیاری از مدیران و معاونین استاندار و فرمانداران در این مدت کمتر از خسارت های وارده نبود.
بله آقایان مسئول سکوت و عدم شفافیت و پاسخ گویی هزینه های سنگینی دارد، مردم از شماها انتظار داشتند حداقل وقتی اینترنت بسته بود در صدا و سیما حاضر می شدید. نه اینکه خود را به مریضی بزنید….
در جایی که باید با گفتگو ظاهر می شدند ترسیدند، حالا همه جا آفتابی و شروع به جلسه و انتشار خبرهای بی نتیجه می کنند، همان کارهایی که قبلاً انجام می داند.
مسئولانی که سکوت کردید، بدانید نزد مردم و افکار عمومی مردود شده اید، البته بازهم درود بر مردم ولایت مدار استان، سربازان جان بر کف، صداوسیما و برخی از خبرنگاران و دلسوختگان نظام و انقلاب که میدان داری کردند.
اغتشاشات چند وقت اخیر نشان داد خیلی ها مرد روز طوفان، سخت و بحرانی نیستند و فقط زمانی آرامش حکم فرما است اهل خطابه گفتن هستند.
خیلی از استان های دیگر طی ایام را نگاه کنید تمامی مسئولان به صورت مکرر و بدون ترس و واهمه در حضور داشتند، هم صدا داشتند هم تصویر.
- نویسنده : فرشته سنجیده


















Wednesday, 24 June , 2026