از زمان شروع کرونا تا به امروز خیلی ها داروهای مختلف و من درآوردی که هیچ توجیه علمی و پزشکی را ندارند برای خود و دیگران تجویز می کنند و مدعی می شوند که با وجود مصرف اینها دیگر کرونا نخواهند گرفت

برای نمونه امروز که مشغول استفاده از یک دستگاه خودپرداز در سطح شهرایلام بودم، یک مادر به همراه سه فرزندش را مشاهده کردم که مادر ماسک زده ولی هر سه تا فرزندش بدون ماسک همراه او بودند،

بنده هم از سر دلسوزی و حس مادرانه به آن مادر عزیز تذکری را در مورد گذاشتن ماسک فرزندانش دادم که با کمال تعجب در جوابم گفت: نه کرونا نمی گیرند، همسرم مرتب به بچه ها ویتامین c می دهد و سیستم ایمنی بدنشان قوی شده و دیگر کرونا نمی گیرند!!!

من هم با نگاهی تعجب آمیز ادامه دادن این بحث را به صلاح ندانستم، اما بسیار متاسف و متاثر شدم از این نگاههای غلط که نتیجه ی آن فقط ضربه زدن به سلامتی بچه ها و خانواده است،
واقعا جای سوال و تاسف است که با این همه اطلاع رسانی و قربانی های زیادی که هر روز کرونا می گیرد، چرا بعضی‌ها همچنان با نسخه های من درآوردی خود را در برابر کرونا واکسینه شده می بینند؟ آن هم نسبت به بچه ها و جگر گوشه هایی که هیچ چیز و هیچ کس سلامتی خدشه دار شده ی آنها را، جبران نخواهد کرد
کرونا هر روز در مسیر خود قربانیان زیادی را با خود می برد و عده ای با سهل انگاری و بدون توجه به توصیه های بهداشتی، با پیچاندن نسخه هایی که هیچ پشتوانه ی علمی و پزشکی ندارند، خود را از کرونا مصون میدانند!

تا دیر نشده است به خود بیائیم و برای سلامتی خود و خانواده مان بیشتر ارزش قائل شویم که هیچ سرمایه ای برای انسان به پای سلامتی نمی رسد

از ماسک‌زدن خسته نشوید، تا زنده بمانید!

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس