در این روزهای کرونایی که بعضی از پدر و مادرها با هزار زحمت بچه هایشان را راضی به در خانه ماندن می کنند تا از ویروس کرونا در امان بمانند، اما از آن طرف نیز سهل انگاری عده ای از والدین و عدم همراهی آنها با فرزندان در منزل، باعث بیرون آمدن آنها به کوچه و بازی کردن با بقیه می شود که تبعاتش نیز به راحتی دامنگیر همه خواهد شد
آنچه که در این میان مهم است دیدن بچه های در کوچه است که بقیه بچه ها را ترغیب به بیرون آمدن می کند و کار والدین را برای مجاب کردن آنها سخت تر می کند و حتی جالب اینکه فرزند خودم امروز با گرفتن این عکس از بچه های در کوچه مرا با این سوال روبرو ساخت که اگر کرونا هست چرا بقیه بچه ها در کنار هم و در کوچه بازی می کنند؟!! مگه آنها کرونا نمی گیرند؟!
به هر حال والدین در این روزها باید برای حفظ سلامت فرزندانشان هم که شده است وقت بیشتری را برای آنها در منزل بگذارند و آنها را سرگرم کنند تا همه با هم از این روزها بگذریم.
- منبع خبر : طلیعه زاگرس
https://taliezagros.ir/?p=7044


















Wednesday, 24 June , 2026