هفته دولت امسال در ایلام بسیار آرام در حال سپری شدن است، نه از کلنگ زنی و قیچی کردنهای افتتاحهای صوری خبری هست و نه از آمار و ارقام دور از واقعیت و شاید هم همین سکوت و دست خالی، خود نشان دهنده عملکرد واقعی مدیران و مسئولین دولتی در ایلام باشد که چیزی برای نشان دادن نداشتند، اما خیلی بهتر بود حالا که مسئولین استانی دارند می روند، صادقانه با مردم کارهای نکرده و کم کاریها را بیان می کردند و از مردم طلب حلالیت می کردند، هر چند مردم خود متوجه کم کاریها هستند
امروز پنجم شهريور و با اینکه چهارمین روز از هفته دولت است، اما جای تعجب بود که هیچ کدام از مدیران و مسئولین دولتی در استان هیچ گزارشی از عملکرد خود را برای رسانه ها و مردم ارائه ندادند، همین دست مدیرانی که تا دیروز رسانه ها منتقد را به متهم به سیاه نمایی می کردند اما حالادر این روزها واکنش خاصی ندارد !!
مدیران و مسئولین فعلی استان که متعلق به دولت تدبیر و امید هستند و هر سال با آب و تاب و بزرگنمایی و حتی افتتاحهای تکراری سعی در نشان دادن عملکردی قابل قبول از خود داشتند، اما امسال شاید به خاطر اینکه روزهای آخر مسئولیت خود را سپری می کنند، خود را ملزم به پاسخگویی و ارائه عملکرد خود به مردم نمیدانند!
و این است معنای واقعی خدمت در دولت تدبیر و امید که فقط به خاطر حفظ جایگاه خود، خود را ملزم به پاسخگویی می دانند نه به خاطر وظيفه ای که در قبال مردم دارند!
- منبع خبر : طلیعه زاگرس


















Thursday, 25 June , 2026