افرادی که این روزها به کووید ۱۹ مبتلا شده اند، بیشتر از درمان جسمی به روحیه قوی و عدم استرس نیاز دارند، متاسفانه خیلیها وقتی متوجه می شوند که به کرونا مبتلا شده اند، به راحتی روحیه خود را می بازند و به جای اینکه توجه خود را معطوف کنند به این همه افرادی که بهبود پیدا کرده اند، فقط مرگهای کرونایی را می بینند و با تزریق ناامیدی و استرس به خود عملا سیستم ایمنی بدن خود را در برابر بیماری ضعیف می کنند
در این میان نباید از نقش مهم اطرافیان غافل شد، اطرافیان و اعضای خانواده نباید نگرانی خود را به بیمار منتقل کنند بلکه با حفظ روحیه خود و با انرژی مثبت و شادابی و در عین حال رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و تهیه ی تغدیه مناسب، به صورت محدود از آنها دیدار و دلجویی کنند و از القائات منفی و گریه و احساس ترس دوری کنند
بدون شک تلقین های مثبت شخص بیمار به خود از نظر روانی در بهبود سریعتر بیماری بسیار تاثیرگذار خواهد بود و بایستی در این مدت خود را از اخبار کرونایی و فضای مجازی نیز دور نگه دارد
افرادی که دارای روحیه قوی در برابر سختی ها هستند، قطعا در نهایت بر مشکلات فائق خواهند شد، بیماری جسمی گر چه سخت است، اما هیچ درمانی مثل حفظ روحیه و عدم دریافت انرژی های منفی برای بیمار تاثیر مثبت نخواهد داشت
- منبع خبر : طلیعه زاگرس
https://taliezagros.ir/?p=7243


















Thursday, 25 June , 2026