بحثهای مربوط به جلسه پر حاشیه شورا برای انتخاب شهردار کماکان ادامه دارد و دیروز نیز منصور بهادری رئیس شورای شهردر گفتگو با خبرنگار اخبارناب توضیحاتی را در این خصوص ارائه دادند.

لازم است قبل از شروع این مطلب، یاد آوری شود که اجیر شدگانی که می خواهند در فضای مجازی پاسخ ما را دهند، فعلا دندان روی جگر بگذارند، انشاالله بعد از پاسخگویی آقای بهادری در خدمت آنها نیز خواهیم بود و پاسخ آنها را هم خواهیم داد

دیشب”منصور بهادری” رئیس شورای شهر در مصاحبه ای که در فضای مجازی منتشر شد عنوان داشتند، شهردارهنوز انتخاب نشده است “افراد مختلفی که مدام همکاران را زیر فشار قرار می دهند از این رفتار بی اثر دست بردارند”

جناب بهادری شما به عنوان رئیس شورای شهر و برای اینکه حسن نیت خود و خدمت گذاری خود را به مردم نشان دهید، چرا آن افرادی را که بر شورا فشار می آورند تا گزینه مورد نظرشان رای بیاورد، را به مردم و رسانه ها معرفی نمی کنید؟ مردم نامحرم هستند یا باز به خاطر این افشاگری تحت فشار عده ای دیگر هستید،؟!

نکته دیگر اینکه رسانه های متعهد و مطالبه گر و واقعی همچنان به وظیفه خود عمل می کنند و تمام تلاش خود را برای نشان دادن واقعیت به مردم به کار خواهند بست، چرا که رسانه های واقعی قابل خرید و فروش نیستند و این نیز در زمان انتخابات برای خیلی ها اثبات شد که همین رسانه های متعهد برخلاف خیلی ها شماره کارت در جهت تبلیغ برای افراد غیر اصلح نفرستادند و همچنین هیچ کس نیز نمی تواند دهان آنها را که بیان کننده واقعیت در جهت مطالبات برحق مردم است را ببندند،

در ضمن با پاسخهای مبهم و کلی هیچ رسانه ی باسواد و آگاهی قانع نخواهد شد، چرا که هر رسانه ای که در واقعیت از استعداد و هوش رسانه ای برخوردار باشد، در لفافه سخن گفتن و پاسخهای کلی و عوامانه را نمی پذیرد

آقای بهادری شما انتخاب اصلح را چگونه تعریف می کنید؟ آیا انتخاب اصلح یعنی انتخاب فردی لایق و مردمی یا حرکت در جهت منافع شخصی همان برخی هایی که از بیرون فشار می آورند؟!

چرا بیان نمی‌دارید دلیل ترک جلسه شورا از سوی دو تن از اعضا چه بود؟
دلیل اینکه شما یک چیزی می گویید و دیگر عضو شورا چیزی دیگر، چیست؟! دلیل این حرفهای متناقض شما چیست؟!
چرا در تصمیم گیری هراسان به نظر می رسید؟
آیا اینگونه می خواهید از منافع مردم دفاع کنید؟

آیا تصمیم گیری برخی اعضای شورا متاثر از جلسات پشت پرده و دورهمی های عده ای در خانه باغها نیست؟!

ما و مردم از شما پاسخ کلی و ناقص نمی خواهیم، شفاف سازی می خواهیم، که اگر پاسخ شفاف و قانع کننده ای نباشد، مطمئناً ذهن ها به سمت معامله گری و بِده بستان می رود!
شما که با صراحت و تاکید عنوان داشتید، تصمیماتم تحت تاثیر هیچ شخص و مقامی نیست، حالا با همان صراحت در بیان، اما این بار در عمل برای مردم شفاف سازی کنید!

ما منتظر پاسخهای روشن و قانع کننده و رسانه پسند شما خواهیم بود

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس