به گزارش طلیعه زاگرس/ “اسدالله تولیده” مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به تذکر به جای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه در موضوع سرکشی عادلانه از خانواده های شهدا، عنوان داشت: ایشان تذکر بسیار به جایی دادند، قطعا منظور ایشان دیدارهای مقامات بالا و کشوری است،ما حتما سالی دوبار باید با خانواده های شهدا دیدار انجام دهیم(این تفکر و تِز کار ماست) و اگر نشد، سالی یکبار باید حتما این دیدار انجام گیرد
وی افزود: جامعه ی ایثارگری، جامعه ای بسیار عریض و طویل است که شامل خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان است،در مناسبت های مختلف دیدار با این خانواده ها انجام می گیرد و هر روز توسط روسای شهرستانها و تیم های دو نفره در قالب طرح” سپاس” این دیدارها انجام می گیرد، و اصلا بنای کار این نیست که کسی از قلم بیفتد..
مدیر کل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان بیان داشت: نکته ای که مهم است و باید در آن عدالت رعایت شود، دیدار مسئولین کشوری از خانواده های شهدا است که وقتی که به استان می آیند نباید تنها به دیدار آنها به چند خانواده و به صورت تکراری ختم شود واگر مسئول مافوق و بالادستی به استان می آید، در آنجا عدالت رعایت شود
وی تصریح کرد : برای مسئولین ارشد استان اصلا امکانپذیر نیست که بتوانند به دیدار همه جامعه ایثارگری بروند
اسدالله تولیده در ادامه افزود: مردم ایلام یک نگاهی به ادارات دارند که در هیچ کجای این کشور این نگاه وجود ندارد و بنده بدون اغراق تا آنجایی که از دستم برآید و هر کسی بیاید و کمکی در راستای خانواده های شهدا بخواهد با سر خواهم دوید
مدیر کل بنیاد شهیدوامور ایثارگران استان تصریح کرد: اگر علیه من نقدی در فضای مجازی مطرح می شود، خوشحال میشوم، چرا که معتقدم افرادی که از بیرون گود نگاه می کنند، بیشتر عیب های من را می بینند و من باید آن را بپذیرم
تولیده ابراز داشت: هیچ کس به اندازه بنده و سردار شاکرمی در طول این ادوار با خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار نداشته است و این کرونا باعث شد که موضوع دیدارها را رسانه ای نکنیم
وی در ادامه گفت: در کجای کشور سراغ داریم که مدیر کل دادگستری، نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه مثل یک آدم عادی برود و در منزل آزاده و جانبازی بنشیند و پرونده قضایی که باید در جای خود مورد بررسی قرار بگیرد را بررسی کنند؟!
ما سعی می کنیم باعث تکدر و رنجش خاطر خانواده های شهدا نشویم، ما گاها به موضوعاتی ورود می کنیم که شاید از لحاظ عرفی قابل قبول باشد، اما از لحاظ قانونی به هیچ عنوان قابل قبول نیست، اینقدر کارهای حاشیه ای در استان ما وجود دارد که ساعتها و روزها وقت لازم است که آنها را بگوییم، نکات زیادی است که در سینه ماست و قابل گفتن نیستند
اسدالله تولیده ابراز داشت: مرکز ما در بحث طرح “سپاس ” و سرکشی و تکریم خانواده های شهدا در کشور مقام اول را دارد که فقط مختص امسال نیست و سه چهار سال پیاپی است که در این موضوع اول هستیم، یعنی استان ما در بحث طرح سپاس به درستی و دقیق عمل کرده است،
وی ادامه داد : سرکشی های ما به صورت عادی نیست،گزارشها و فرم های این دیدارها به کمیسیون مددکاری می رود و در کمیسیون مددکاری مشکلات مطرح و برای آنها چاره اندیشی می شود و به آن خانواده نتیجه را گزارش می دهیم، سرکشی مسئولین عادی است اما سرکشی های اصلی به این شیوه انجام می گیرند
- منبع خبر : طلیعه زاگرس


















Wednesday, 24 June , 2026