امروز رزمندگان دیروز به یاد همرزمان شهیدشان در شهر مهران و به یاد عملیات‌های غرور آفرین شان در این دیار، امروز در قالب مواکب مختلف و از جای جای کشور به مهران آمده اند تا در خدمت زائران حسینی باشند

رزمندگانی که امروز هم نمی‌خواهند از قافله اربعین جا بمانند و خادمی زائران اباعبدالله را برای خود افتخار و بسیار لذت بخش می دانند
خداقوت و خسته نباشید به رزمندگانی که در هر شرایطی همچنان خود را رزمنده می دانند

و تصویری تامل برانگیز در این مواکب از کسانی که سال‌های گذشته افتخار خادمی زائران اباعبدالله الحسین را داشتند و امسال امام حسین آنها را به زیبایی تمام پذیرفت و شهدای مدافع حرم شدند، گر چه آنها به وصال محبوب رسیدند، اما جای خالی آن همه عشق و ارادت و خلوص نیت برای دوستانشان بدجور احساس می شود

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس