تصویری که امروز با ترس و دلهره توسط خبرنگار ما که در پارک کوثر بود، به ثبت رسید
ماجرا به همین آرامی که در تصویر مشاهده می کنید، نبود، این سگها متاسفانه با حمله به سمت افرادی که در پارک بودند باعث ترس و وحشت و جیغ و داد شدند، چهره ای ترسان و گریان بچه ها بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می کرد
جای تاسف برای مسئولین شهرداری است که انگار دیگر به وجود این همه سگ در پارکها عملا رضایت داده اند و به فکر حل این مشکل که میتواند تبعات خطرناکی را به دنبال داشته باشد، نیستند
همیشه اوضاع ختم به خیر نمیشود، چه بسا در حمله این سگها اگر بچه ای مورد حمله قرار می گرفت و آسیب جدی می دید، هر چند که از لحاظ روانی نیز این قضیه تاثیر منفی خود را بر بچه ها و عدم امنیت خانواده ها گذاشته است
باید حتما اتفاق تلخی بیفتد که مسئولین دنبال راه چاره باشند؟ مگر جمع آوری این سگها و انتقال آنها به مکانی دیگر چقدر هزینه و وقت گیر است که از حوصله مسئولین خارج است؟
- منبع خبر : طلیعه زاگرس


















Wednesday, 24 June , 2026