فرمانده انتظامي شهرستان دهلران از دستگيري 2 نفر ارازل و اوباش و پاکسازي محله هاي اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ “منوچهر مکي” اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر حضور و فعاليت مجرمانه 2نفر از اراذل و اوباش، که اقدام به نزاع و درگيري و ايجاد رعب و وحشت در بين اهالي محله هاي دهلران مي کردند، موضوع در دستور کار ماموران پليس شهرستان قرار گرفت.
وی افزود:ماموران توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتي، محل شرارت اين ارازل و اوباش ها را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي و با شگرد هاي خاص پليسي متهمان را دستگير کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان دهلران تصريح کرد: در اين راستا 2 متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شدند.
- منبع خبر : طلیعه زاگرس
https://taliezagros.ir/?p=7827


















Tuesday, 23 June , 2026