استاندار ایلام با اشاره به نقش دستگاه قضا در تولید گفت: برای این که واحدهای تعطیل شده به چرخه تولید بازگردند، نقش قوه قضائیه در این جهت افزون بر نقش سایر دستگاه‌ها و بسیار مهم است.

حسن بهرام‌نیا پیش از‌ظهر‌‌امروز در‌مراسم معارفه دادستان جدید مرکز ایلام با اشاره به نقش دستگاه قضا در تولید امنیت اظهار داشت: دستگاه عدلیه  با تامین امنیت حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ایلام را تسهیل کند.

استاندار ایلام دستگاه عدلیه را یکی از اضلاع سه گانه حکمرانی دانست و گفت: این دستگاه علاوه بر حضور در اضلاع سه گانه نقش موثر و عیانی در حفط امنیت، آرامش و موزون کردن کشور به عنوان کشور ام القرای اسلام دارد.

وی ثبات، امنیت و آرامش و توسعه و رشد و امید در یک شور را بدون حضور دستگاه عدلیه مقتدر و پای کار و حاضر در میدان را ناممکن عنوان کرد و گفت: دستگاه قضا در استان ایلام تاکنون با تعامل، حضور در میدان و مبارزه با ناهنجاری‌ها و قانون شکنی‌ها، عملکرد درخشانی دارد.

استاندار ایلام به آغاز فصل جدید خدمت بی منت در استان ایلام اشاره کرد و گفت: با توجه به آغاز مسئولیت اینجانب در سمت خدمتگزاری مردم از 48 ساعت گذشته برآیند بررسی‌ها نشان از آن دارد که امنیت موجود استان ایلام که دارای کمترین جرم در میان استان‌های کشور است نشانه تعامل و حضور در میدان دستگاه قضا در تمام صحنه‌ها بوده است.

بهرام نیا در ادامه ضمن در خواست برای استمرار این همکاری و تعامل به اهمیت استراتژیک استان ایلام اشاره کرد و گفت: استان ایلام با 435کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، وجود منطقه آزاد و تجاری، داشته‌های نفت و گاز و نعمت تردد زائران اربعین و دروازه عتبات عالیات و بین الحرمین ایران نیازمند آن است که با تعامل اضلاع حکمرانی استعدادهای آن را بالفعل کرد تا استان در ریل توسعه قرار گیرد.

وی تعطیلی بسیاری از مراکز تولیدی استان ایلام را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای این که واحدهای تعطیل به چرخه تولید بازگردانیده شوند، نقش قوه قضائیه در این جهت افزون بر نقش سایر دستگاه‌ها است

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس