فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: یکی از راه های ایجاد امنیت پایدار پیشگیری از وقوع جرم است.

سرهنگ “امیر بازیار” در جمع کارکنان انتظامی شهرستان ایوان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی متولی برقراری نظم و امنیت در جامعه است، گفت: برخورد با اراذل و اوباش یکی از اولویتهای پلیس است.

وی افزود: باید از طریق آموزش حضوری و مشارکت دادن مردم در ایجاد امنیت و دیگر روش های انتظامی از جمله برخورد با اراذل و اوباش و هنجارشکنان ، کنترل مجرمان سابقه دار، افزایش گشت های محسوس و نامحسوس و … به این مهم پرداخت، تا جامعه برای شهروندان امن و برای مجرمان و هنجارشکنان نا امن شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با اشاره به اینکه، باید زمینه و بسترهای ایجاد جرم را از مجرمان گرفت، ادامه داد: پیشگیری از جرم ، اثر بخش، کم هزینه و نتایج مهم و قابل قبولی به دنبال خواهد داشت ، لذا نیروی انتظامی پیشگیری را از اولویت های اصلی کار خود می داند.

سرهنگ بازیار رعایت قوانین و مقررات از سوی عموم مردم در کنار فعالیت های پلیس منجر به تولید امنیت و آرامش و هدیه آن به مردم دانست و گفت: پلیس از هیچ تلاشی در حفظ و برقراری امنیت دریغ نخواهد کرد و امنیت مردم عزیز اولویت اول و مهم پلیس است.

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس