امام جمعه ایلام ظهرامروزبه همراه جمعی از مسولان دانشگاه علوم پزشکی با خانواده شهید مدافع سلامت جهاندار رستم خانی در ایلام دیدار و گفتگو کرد
در این دیدار حجتالاسلام والمسلمین کریمی تبار ضمن تبریک روز پرستار، از شهدای سلامت به عنوان کسانی نام برد که در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا قرار گرفتند و با وجود تمامی سختی ها در روزهای کرونایی، هیچ گاه میدان را خالی نکردند و افتخاری بزرگ را برای جامعه بهداشت و درمان کشور رقم زدند
وی افزود: ایثار و از خودگذشتگی مدافعان سلامت ایران برای همیشه در تاریخ کشور ثبت خواهد شد، چرا که آنان کاری بزرگ و باعظمت را انجام دادند و مردم نیز قدردان آنها خواهند بود
امام جمعه ایلام گفت : این شهدا مایه افتخار برای خانواده و همشهریان و عزت آفرین برای استان هستند که در عرصه ی خطر حاضرند خود را فدای دیگران کنند
- منبع خبر : طلیعه زاگرس
https://taliezagros.ir/?p=8202


















Tuesday, 23 June , 2026