رهبر معظم انقلاب، در دیدار با خانواده های شهدای مدافع سلامت

شما روایت کنید حقایق جامعه‌ی خودتان و کشور خودتان و انقلابتان را. اگرشما روایت نکنید دشمن روایت میکند؛ شما اگر انقلاب را روایت نکنید دشمن روایت میکند؛ شما اگر حادثه‌ی دفاع مقدس را روایت نکنید دشمن روایت میکند، هرجور دلش میخواهد. توجیه میکند، دروغ میگوید، ۱۸۰ درجه با این خلاف واقع، جای ظالم و مظلوم را عوض میکند. شما اگر حادثه‌ی تسخیر لانه‌ی جاسوسی را روایت نکنید که متأسفانه نکردید، دشمن روایت میکند و کرده. دشمن روایت کرده، روایتهای دروغ. این کاری است که ما باید انجام بدهیم، این وظیفه‌ی جوانهای ما است.

کشور ما با سابقه تمدنی درخشان در دل خود حوادث مهمی را پشت سر گذاشته است که نباید اجازه تحریف و یا فراموشی را به آنها داد، چرا که اگر خودمان دست به کار نشویم همانطور که رهبر انقلاب هم اشاره کردند، دشمن برایمان آن را خلاف واقع روایت خواهد کرد

ایران روزهای سخت اما پرحماسه را زیاد به خود دیده است، قهرمانان زیادی را در دل تاریخ پر از حادثه خود دارد، مردم ایران در قرن اخیر انقلابی را رقم زدند که اسلامیت و ارزش‌های والایی را در دنیا احیا کرد، ارزش‌هایی چون آزادی و استقلال و ایستادگی در برابر زورگویی و استکبار را نه تنها برای ملت ایران که برای همه ی ملت‌های دنیا زنده کرد
برگ زرین دفاع مقدس که بدون اغراق روزهایی سرشار از حماسه هایی بود که تاریخ نظیرش را بسیار کم به خود دیده بود، اوج عزت ملتی بود که در سخت‌ترین روزهایش در کنار هم ماندند و با اتحاد از کشور و دین خود دفاع کردند،
آیا ما نباید روایتگر این همه حماسه و عظمت و حقیقت غرور آمیز برای آیندگان این مرز و بوم باشیم؟

آیا نباید روایتگر روزهایی باشیم که وقتی کشور درگیر یک بیماری واگیر به نام ” کرونا” بود، مدافعین سلامت با جهاد و ایثار و پرستاری شبانه روزی با تمام وجود و با عشق در این میدان بزرگ ماندند و برخی از آنها نیز در این راه شهید شدند؟

آیا نباید روایتگر ظلمی باشیم که به‌ دانشمندان هسته ای این ملت روا شد و به جرم خدمت به پیشرفت کشورشان توسط دشمن ناجوانمردانه و مظلومانه به شهادت رسیدند؟

آیا نباید روایتگر قصه ی سرداری باشیم که خواب را از چشمان دشمن گرفت و در برابر تکفیریهای داعشی از امنیت مظلومان منطقه دفاع کرد و در آخر جانش را در این مسیر داد؟

آیا نباید روایتگر جهاد علمی دانشمندانمان باشیم که در دل تحریم ها واکسن کرونا را ساختند؟

آیا نباید روایتگر جنگ و تحریم همه جانبه اقتصادی در این کشور باشیم که حتی دشمن به داروهای حیاتی بیماران ما رحم نکرد، اما مردم با وجود این سختی ها مقاومت کردند و در برابر دشمن ایستادند؟

آیا نباید روایتگر روزهایی چون حماسه نهم دی ماه باشیم که ملت ایران در دفاع از ساحت سیدالشهدا و آرمان‌های والای انقلاب یکپارچه به خیاباتها ریختند و فریاد خود را بر سر دشمن زدند؟
و هزاران روایت دیگر…

روایت حوادثی که تاریخ و هویت ما را شکل می دهد باید به طور ویژه مورد توجه هنرمندان، اصحاب قلم و اندیشه و تمام کسانی که عِرق ملی دارند، قرار بگیرد، چرا که ممکن است دشمنان و خائنین خود باخته آن را وارونه به خورد ما و نسل آینده دهند

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس