به دستور «عبدالوهاب بخشنده» دادستان مركز استان ايلام و در راستاي صيانت از سلامت, امنيت غذایي مردم, رفع مشكلات زيست محيطي و با توجه به بازديد به عمل آمده (طی اذر ماه 1400) از ميدان عرضه دام زنده توسط نماينده دادستان و ادارات مربرطه، جلسه ای در اين راستا در دفتر دادستاني مركز استان ايلام با حضور;

«غلامحسيني» نماينده دادستان، نمایندگانی از فرمانداري، سازمان بازرسي، آب و فاضلات، جهاد كشاورزي، حفاظت محيط زيست، شهرداري، راهداري و حمل و نقل جاده اي، منابع طبيعي، مركز بهداشت، پشتيباني امور دام، دامپزشكي، بخشداری مركزي و شركت توزيع برق؛ تشكيل و تصمیمات به شرح ذیل اتخاذ گردید:
سازمان های مربوطه از محل كنوني ميدان دام ايلام بازديد و همزمان نسبت به جانمايي محل مناسب جهت داير كردن ميدان فروش دام اقدام نمایند.

همچنین در اين جلسه تصميم بر اين شد كه سازمان هاي مربوطه با مديريت كشتارگاه صنعتي ايلام در اسرع وقت جلسه اي تشكيل و بررسي گردد

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس