در شرایط کنونی هجمه ی رسانه ای دشمنان علیه ملت ایران، در نوع خود بی سابقه است، انواع شبکه های مختلف فارسی زبان با هزینه های هنگفت و به صورت ۲۴ ساعته مشغول سخن پراکنی علیه جمهوری اسلامی هستند،

حتی از پیش پا افتاده ترین مسئله که اگر در کشوری دیگر رخ دهد کسی به آن توجه نمی کند، آنچنان با آب و تاب و شاخ و برگ دادن آن را به مخاطبین خود انتقال می دهند که تاثیرگذار شود

فیلم‌های مختلف با دوبله های فارسی، اخبار کذب و هدف دار، بزرگنمایی مشکلات کشور و القا ناامیدی در بین مردم، حمایت از دشمنان ایران در هر لباسی، آوردن کارشناسانی که با سفسطه بازی و حیله گری و تحلیل‌های موذیانه سعی دارند افکار خود را به خورد مخاطبین دهند، در تلاشند که شاید به اهداف خود در ایران برسند

در چند سال اخیر کمتر کسی است که وضعیت سخت معیشت و تورم را لمس نکرده باشد، برخی از دلایل این وضعيت ایجاد شده داخلی و مربوط به کم کاریهای مسئولین و برخی نیز مربوط به تحریم های غیرانسانی و ظالمانه دشمن است

در این بین صدها رسانه معاند شب و روز در تلاشند که مردم را از آینده اقتصادی کشور ناامید و با جنگ روانی در تلاش برای القا ناامیدی و ایجاد تنش و اغتشاش، سعی در ایجاد نارضایتی عمومی در ایران و ناامن کردن فضای جامعه ایران دارد

اما وظیفه مسئولین و مردم نسبت به این هجمه های بی سابقه‌ی دشمن چیست؟
متاسفانه برخی از مسئولین به جای پذیرش کم کاری خود و اشاره به جنگ اقتصادی همه جانبه دشمن علیه ملت ایران، سخنانی را بیان می کنند که باعث یاس بیشتر مردم از بهبود اوضاع و ایجاد فضای ناامیدی در جامعه می شوند

عدم هماهنگی بین مسئولین در جهت پیشبرد برنامه های اقتصادی و نداشتن یک ثبات لازم برای اجرا و نظارت برنامه های اقتصادی در این شرایط، مشکل آفرین و به اعتماد عمومی آسیب می زند، دشمن جنگ اقتصادی همه جانبه را علیه ما به راه انداخته و برخی ها نیز بی‌تفاوت و یا کم توجه به این قضیه به جای تلاش بی وقفه و شبانه روزی و استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های داخلی در جهت خنثی سازی تحریم‌ها و اميد آفرینی در بین مردم متاسفانه دانسته یا ندانسته همنوا با دشمن در جهت ناامیدی مردم گام بر می دارند و چشم خود را بر این همه ثروت خدادای و بهره برداری های گسترده از آن می بندند

آنچه مردم را آزار می دهد بی توجهی مسئولین به وضعیت مردم و مهمتر از آن این است که مردم احساس می کنند مسئولین مثل اکثریت مردم مشکل معیشتی ندارند و از درد مردم بی خبر هستند!
قطعا تحریم‌های ضد بشری مدعیان حقوق بشر، مشکل ساز شده است، و رسانه های معاند نیز همصدا و با هزینه ی آنها سعی در ناامید کردن مردم از بهبود اوضاع دارند، که البته این سیاست رسانه ای چیز تازه ای نیست و از این پس نیز خواهد بود، اما آنچه که دل مردم را قرص می کند، این است که مسئولین مشکل معیشت مردم را مشکل خود بدانند، بیکاری فرزندان آنها را بیکاری فرزندان خود بدانند، مردم همراهی واقعی مسئولین و تلاش شبانه روزی می خواهند، نه اینکه به بهانه تحریم دست روی دست بگذارند و نظاره گر باشند، اگر هم کسی توانایی بهبود اوضاع را ندارد کنار بکشد و فرصت های کشور را نسوزاند

آیا شبکه های معاند که همیشه علیه قاسم سلیمانی سخن می گفتند، توانستند در محبوبیت او تاثیری بگذارند؟
چرا با اینکه بعد از شهادتش بیشتر از هر زمانی سعی در کم شدن محبوبیت او داشتند، اما این محبوبیت در تمام جهان رو به فزونی است؟ حتی اگر اسم و چهره آن را سانسور کنند؟

راز ماندگاری حاج قاسم، مردمداری به معنای واقعی بود و این که خالصانه تا آخر در کنار مردم ماند و اینگونه شد که به اسطوره فراموش نشدنی این ملت تبدیل شد و هیچ شبکه و شخصیتی نمی تواند و نخواهد توانست محبوبیت سردار سلیمانی را کمرنگ کند
بی شک اگر مسئولین در این شرایط سخت راه آن مرد بزرگ را طی کنند، میلیون‌ها شبکه و تحریم‌ها هم نمی تواند به عزت و استقلال این کشور لطمه بزند

مردمی که جنگ نظامی را با تمام مصیبت‌های بی سابقه اش پشت سر گذاشتند، قطعا با درایت و مسئولان مسئولیت پذیر و کاربلد هم می توانند این جنگ را پشت سر بگذارند

ناگفته نماند که مسئولین ضمن تلاش برای خنثی سازی تحریم‌ها، تلاش خود را با حفظ عزت و غرور ملت ایران در جهت رفع تحریم های ضد بشری دشمن به کار ببرند، چیزی که مسئولین دولتی و مذاکره کنندگان نیز بارها بر آن تاکید کرده اند
ادامه دارد …

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس