امروز عصر در میدان سعدی ایلام خانمی توجهم را جلب کرد که بعد از اینکه قصابی خلوت شد در حالی که سرش پایین بود، آهسته به قصابی گفت سی تومان گوشت می خوام!
قصاب هم با تعجب گفت این مقدار خیلی کم است و زن که همچنان سرش پایین بود گفت فقط به اندازه سی تومان می توانم بخرم!
مسولان محترم اگر ما را متهم به «آب در آسیاب دشمن ریختن» نمی کنید بفرماید که این سی هزار تومان گوشت چگونه سه نفر را سیر کند؟!
کار جهادی و انقلابی یعنی زیر بال و پر این خانواده ها را گرفتن و از آنها حمایت مالی و معنوی کردن ، یعنی غرور زنی به خاطر یک تیکه گوشت شکسته نشود، یعنی غذای یک نفر بین چند نفر تقسیم نشود
مسولان ارشد استان که در میان بیتفاوتی شما نرخ تورم ایلام در کشور اول است، آیا همچنان می خواهید بیتفاوت و نظاره گر این وضعیت باشید و روز به روز به تعداد این افراد که سفره شان محدودتر می شود، اضافه شود؟!
- منبع خبر : طلیعه زاگرس
https://taliezagros.ir/?p=8622


















Monday, 22 June , 2026