فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: انفجار شی به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی خانم ۳۵ ساله ای را دچار آسیب دیدگی کرد.
سرهنگ «منوچهر مکی» در تشریح این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر انفجار شی در منطقه بیات بخش موسیان، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور مأموران مشخص شد یک خانواده که جهت تفریح به این منطقه رفته بودند، یک خانم ۳۵ ساله بعلت انفجار، از ناحیه تمام اعضاء بدن دچار آسیب دیدگی شده است.
سرهنگ «مکی» با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است، یادآور شد: پس از انفجار، فرد زخمی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهدای شهرستان دهلران اعزام شد.
- منبع خبر : طلیعه زاگرس
https://taliezagros.ir/?p=8724


















Monday, 22 June , 2026