ایلام_مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: تمامی ظرفیت های بخش درمان تامین اجتماعی جهت ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی فراهم است.

به گزارش طلیعه زاگرس از ایلام؛ دکتر مهریار سلیمانی روز یک شنبه در جلسه ستاد اربعین که با حضور سرهنگ مریدی رئیس بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد با بیان اینکه اربعین امسال نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است، اظهار داشت: در راستای برنامه های بسیج جامعه پزشکی، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام به عنوان خادم اربعین آماده هر گونه همکاری با بسیج جامعه پزشکی و سپاه استان است.

وی افزود: خدمت به زوار اهل بیت افتخار بزرگی است که نصیب مردم استان ایلام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: بصورت هفتگی جلسات کارگروه ستاد اربعین در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام، برگزار می گردد.

دکتر هادی صبور مدیر بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه بسیج جامعه پزشکی، گفت: از کلیه کادر درمان تامین اجتماعی سراسر کشور جهت کنگره عظیم اربعین دعوت می شود.

در ادامه، سرهنگ مریدی ضمن تقدیر از همکاری مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام در راستای برنامه های اربعین گفت:خدمت به امام حسین ع افتخار بزرگی است که امیدواریم بتوانیم بهترین بهره از آن ببریم.

گفتنی است؛ طبق برآوردهای انجام گرفته پیش بینی می شود امسال حدود پنج میلیون زائر از مرز مهران جهت زیارت عتبات عالیات به عراق مشرف می شوند.

کد خبر/9673