دشمن در فرصت باقیمانده تا انتخابات فضای مجازی و رسانه ای را به یک میدان جنگ تمام عیار علیه ایران تبدیل کرده است.

ایلام؛ پایگاه خبری طلیعه زاگرس_ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ قرار است که حماسه ای دیگر در این سرزمین رقم بخورد، قرار است در میان تبلیغات و حملات رسانه ای بی سابقه دشمنان ملت ایران، مردم باز هم برای سربلندی وطنشان به میدان بیایند.

امروز شرایط منطقه بسیار پیچیده و خطرناک است، امروز بیشتر از هر زمان دیگری به همدلی و وحدت برای تعالی کشور احتیاج داریم، بیش از هر زمانی باید قدرت داخلی و خارجی خود را نشان دهیم، چرا که همین همدلی و وحدت که نمود عینی آن در انتخابات تجلی پیدا می کند زیباترین و محکم‌ترین پیام برای دشمنانی است که چشم طمع به ایران و عزت آن دارند.

تمام رسانه های مزدور دشمن و اجیرشدگان نوکرش همه به صف شدند تا در این مدت باقی مانده تا انتخابات با دروغ و شایعه و فضاسازی های ماهرانه اوضاع را برای مردم مبهم و غبارآلود کنند تا شاید مانع از رفتن آنها به پای صندوق رای شوند و در این مسیر از کمترین و بی اهمیت ترین فرصت‌ها و موضوعات در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، ورزشی و… نخواهند گذشت.

این روزها باید بیش از هر زمانی چشمانمان را بیدار کنیم، مشکلات این روزها را همه کم و بیش لمس می کنیم اما باید این را درک کنیم که دشمن هیچ گاه هیچ چیز خوبی را برای ملت ایران نمی خواهد، هر جا ایستادگی کردیم و انتخاب درست داشته ایم دشمن ترسیده و از مواضع خود نسبت به ملت ایران عقب نشینی کرده است، پس این بار که دشمن جنگ همه جانبه و سهمگینی را در فضای رسانه ای علیه ما به راه انداخته است و روزانه هزاران خبر را توسط مزدورانش در سراسر جهان علیه ایران بازتاب می دهد باز هم باید بایستیم و ایستادگی امروز ما صندوق رای ماست.

امروز فضای مجازی به یک جنگ تمام عیار علیه ایران تبدیل شده است، جنگی که هر کشور و حکومتی به جای ایران بود قطعاً تا الان دوام نیاورده بود اما این ملت ایران هستند که تا به امروز مملکتشان را از هر خطری نجات داده اند.

آنجا که جنگ نظامی بود با عشق پای وطن و ارزشهایشان ایستادند و جنگیدند، آنجا که سیل و زلزله و کرونا بود هیچ گاه همدیگر را تنها نگذاشتند، آنجا که سردار ملی شان توسط دشمن به شهادت می رسد باشکوه‌ترین تشییع را برایش رقم می زنند، آنجا که در تحریم بودیم با وجود همه سختی ها هیچ گاه نسبت به هیچ انتخابات و راهپیمایی بی تفاوت نبوده اند، آنجا که دفاع از مظلومان فلسطین مطرح می‌شود با قدرت در میدان حضور می یابند و…

و امروز هم که دنیا شاهد روزهای بسیار حساسی است و ایران به عنوان قدرت منطقه ای و جهانی که نقشی بسیار تعیین کننده دارد در حال رقم دادن یک انتخابات مهم است، هر چه این انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم انجام گیرد، امنیت و اقتدار ما در منطقه و جهان بیشتر و بیشتر می‌شود و این پیام را به همراه دارد تا این ملت در صحنه هستند هیچ کاری از دست هیچ کس بر علیه ایران برنمی آید.

۱۱ اسفند میعادگاه کسانی است که خون پاک شهیدان را فراموش نکرده و با صدای بلند این پیام را خواهند داد که اجازه پایمال شدن خون فرزندان شهیدمان را نمی دهیم.

۱۱ اسفند را به روز سرافکندگی و شکستی مفتضحانه برای تمام دشمنان ایران و اسلام تبدیل کنیم، روزی که جهان باز هم از بزرگی ملت ایران حیرت زده شود.