از زمانی که نور ولایت در این سرزمین تابیدن گرفته است وجب به وجب خاک وطن حفظ شده است، وطنی که قبل از آمدن ولایت با عهدنامه ها و توافق های ننگین در حال کم شدن بود!

ایلام؛ پایگاه خبری طلیعه زاگرس_ قبل از شروع مطلب لازم به یادآوری است که هدف از نوشتن این مطلب را عنوان کنم، این روزها و بویژه بعد از عملیات غرورانگیز و مقتدرانه وعده صادق فضای مجازی جهانی و تجمعات حمایت از فلسطین پر شده است از تحسین و عرض ارادت به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حتی بلاگرهای کشورهای مختلف در صفحات شخصی خود نیز به اقتدار ایران اشاره کرده اند، ایرانیان مقیم خارج نیز هر کدام با کلیپ و تصاویر رهبری این ارادت و البته غرور را نشان می دهند، و همین هم باعث شد به این موضوع مهم در خصوص اقتدار رهبر انقلاب اشاره ای داشته باشیم.

داشتن یک رهبر مقتدر و جسور برای اداره هر جامعه ای بسیار مهم و در وجهه بین المللی آن کشور تاثیر زیادی دارد، داشتن رهبر مقتدر یعنی کشوری مقتدر در جهان که نگاه و نظرش در دنیا مهم خواهد بود.

امروز جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای دارد با اقتدار پیش میرود، ایشان بیش از سه دهه است سکان انقلاب اسلامی ایران را بر عهده دارد، دهه هایی که روزهای سخت و بزنگاههای مهمی بر کشور و انقلاب گذشت آن هم کشوری که با نگاه و سخنی تازه و متفاوت در دنیا در برابر تمامی جبهه استکبار ایستاده است و به همین خاطر نوک حملات این جبهه با تمامی امکانات رسانه ای بر علیه اوست، اما آیت الله خامنه‌ای با نگاه بلند و بصیرت و با تکیه بر مردم کشور را از تمامی این روزهای سخت با سربلندی عبور داد.

درایت و بصیرت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دوست و دشمن عیان است و رهبران جبهه مخالف ایران هم بر این مهم اذعان دارند.

آنهایی که در خارج از مرزهای ایران زندگی می کنند و واکنش افراد و رسانه های آن کشورها را نسبت به رهبر مقتدر ایران می بینند بیشتر از هر زمانی قدر ولایت در ایران و بویژه شخص رهبر انقلاب را می دانند که به عنوان یک ایرانی در خارج از مرزها این مهم را درک کرده اند.

رهبر انقلاب اسلامی با اینکه بیش از هشتاد سال سن دارد وقتی از نیروهای نظامی سان می بیند آنچنان شکوه و غرور به هر ایرانی می دهند که هیچ رهبری در دنیا ندارد.

در حالی که رهبران مدعی ابرقدرتی دنیا دم به دقیقه با موجودات خیالی دست می دهند و چند قدم یکبار زمین می خورند و بیشتر وقتها راه خود را گم می کند ایران رهبری دارد که جذبه و کاریزماتیک بودنش در دنیا زبانزد همه است، آنجا که در دل حوادث بدون عصا می آید و با هیبت حیدری مورد استقبال پرشور مردم قرار می گیرد چنان وحشتی در دل دشمن می اندازد که هیچ بمب و موشکی نمی تواند این هراس را ایجاد کند.

رهبر انقلاب اسلامی همیشه با اقتدار از تمامیت ارضی کشور و عزت ایران در دنیا دفاع کرده است و نمونه بارز آن عملیات وعده صادق در پاسخگویی به رژیم اشغالگر صهیونیستی بود که کنسولگری ایران را مورد تجاوز خود قرار داد، رهبر انقلاب با اقتدار عنوان کرد رژیم صهیونیستی تنبیه خواهد شد و این اقدام نیز مقتدرانه انجام گرفت.

از زمانی که سایه ولایت بر سر این کشور بوده است یک وجب از سرزمین ایران تحت هیچ عنوانی معامله نشده است، خیانتی که در حکومت پهلوی بارها در حق کشور عنوان شد و خاک ایران را قطعه قطعه کردند.

آنچه که شخصیت حضرت آیت الله خامنه‌ای را منحصر به فرد کرده است رهبری معنوی و پرنفوذ ایشان است که نه تنها ایرانیان که بسیاری از مسلمانان و حتی غیرمسلمانان در اروپا برای جایگاه ایشان ارزش والایی قائل هستند.

این جایگاه ویژه این روزها که تجمع های بزرگ علیه اسرائیل در اروپا و آمریکا در حال برگزاری است به صراحت دیده می‌شود و تمثال رهبر انقلاب در این تجمعات دیده می‌شود، چیزی که هیچ سابقه ای ندارد.

سخنان هیچ رهبری در دنیا مثل رهبر انقلاب مهم و بازتاب جهانی ندارد، یک جمله از طرف ایشان به سرخط مهم رسانه های دوست و دشمن تبدیل می‌شود و تحلیلگران را به خط می کند.

سایه ولایت و شخصیت کم نظیر رهبر انقلاب نعمت بزرگی است که هر آدم منصفی به آن و به عظمتی که برای کشور در دنیا به ارمغان آورده است اذعان دارد، با یک سرچ ساده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می توان نظر کاربران بویژه ایرانیان مقیم خارج را در مورد شخصیت ویژه و پرافتخار رهبر انقلاب را جویا شد.

  • نویسنده : فرشته سنجیده