حضور مقتدرانه و دشمن شکن نائب مهدی(عج) در مراسم شب عاشورا آنجا اوج گرفت که رهبرمان خواستند نوای ای ایران خوانده شود...

ایلام- پایگاه خبری طلیعه زاگرس؛ دیشب یک پیروزی بزرگ در برابر جنگ روانی و رسانه ای معاندین و خائنین، برای ملت تاریخ ساز ایران رقم خورد.

دیشب همه شاهد هیبت حیدری فرزند زهرا (س) بودند که با طمأنینه ای عجیب در مراسم شب عاشورا حضور یافتند.

رهبرمان نگفت مقتل بخوان، نگفت روضه بخوان، گفت از ایران بخوان…

از ایرانی که نه تنها ۱۲ روز که بیش از چهار دهه است که کابوس وحشتناک شب و روز شیاطین عالم شده است.

ایرانی که در سخت ترین بزنگاه های تاریخی با تمام توان پشت سر رهبر خود ایستاده و جان فدای او هستند.

ایرانی که عزیزترین هایش را در راه خدا داد تا با عزت و غرور و استقلال در جهان بایستد.

ایرانی که پاره های تنش را همچون مولایش حسین بن علی علیه السلام در راه خدا فدا کرد تا به دنیا بگوید ما وارث عاشوراییم و در برابر ظلم و زور تسلیم نخواهیم شد.

ایرانی که امروز پرچم ایستادگی و مقاومت را در دست گرفته و تمامی آزادگان را به سمت خود می خواند.

آری اینجا ایران است، قلب تپنده جهان، سرزمین شیرزنان و دلاورمردانی که خون می دهند اما تا پای جان برای وطن می مانند.

دشمن نفهم چه کسی را تهدید می کند؟ مملکتی که بیمه امام زمان (عج) است؟
ملت امام حسین (ع) را؟ ملت ولایتمدار ایران؟ یا رهبری که تمامی دنیا این روزها به احترام شجاعت و مقاومت او و ملتش، ایستاده است؟

این ملت تا در سایه ولایت است عزتمندانه در جهان خواهد ایستاد و تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

  • نویسنده : فرشته سنجیده