ایلام- پایگاه خبری طلیعه زاگرس؛ در دو روز گذشته جبهه اصلاحات ایران در بیانیه ای از به اصطلاح تغییرات برای نجات کشور و آشتی ملی سخن گفته است، بیانیه ای که حتی واکنش منفی برخی چهره های اصلاح طلب را به دنبال داشت و در واقع آش چنان شور بود که صدای دوستان خودشان نیز درآمد!!
اصل مهم این بیانیه تسلیم کشور و توقف غنی سازی اورانیوم به طور داوطلبانه و پذیرش نظارت آژانس اتمی (همان جاسوسان آژانس)، آزادی زندانیان سیاسی (بدون توجه به دهن کجی آنها به رای مردم و هزینه بسیار بزرگ و تحریم هایی که بعد از سال ۸۸ برای مردم ایران رقم زدند) حمله به نهاد قدرتمندی چون سپاه که کشور را از بحرانهای جدی عبور داده است، بوده است، یعنی تمام آن چیزهایی که آمریکا و رژیم صهیونیستی با قلدری می خواهند نه فقط به ایران که به هر کشور مستقل دیگری تحمیل کنند، توسط اصلاح طلبها خیلی شفاف و صریح گفته شده است، حتی در سخنان گروهک تروریستی منافقینِ قاتل مردم ایران هم همین عناوین را شاهد بوده ایم!
جای تعجب و البته خنده دار ماجرا آنجاست که اصلاح طلبها نگران فعال شدن مکانیسم ماشه ای شده اند که امضای خودشان زیر آن است، و حالا که ممکن است فعال شود دنبال تحمیل حقارت و هزینه بزرگتری به کشور هستند!!
خطاب به این دست آقایان و خانمهای اصلاح طلب!
ته این حقارتها، امروزِ زلنسکیِ متحد آمریکا و اسرائیل با پشتوانه اروپا است که دیروز رئیس جمهور آمریکا روی نقشه داشت برای زلنسکی خطوط جدید ترسیم می کرد.
ته این حقارتها سوریه الجولانی است که خلع سلاح شده و خاکش را هم دو دستی تقدیم کرده و نه هسته ای و نه موشکی دارد که اسراییل را تهدید کند، اما باز هم اسرائیل و آمریکا را قانع و راضی نکرده است.
ته این حقارتها لیبی است که با هسته ای تعطیل شده اش طبق خواست آمریکا، هنوز کشتار و جنگ داخلی را شاهد است.
این جماعت چه وقت می خواهند عبرت بگیرند؟
آنها که می گفتند اگر ما نباشیم و دیگران باشند جنگ رخ می دهد، حالا که خودشان هستند و در میان مذاکراتشان به کشور حمله شد و صدها تن به شهادت رسیده اند، انگار باز هم دنبال مقصر قرار دادن دیگران هستند!
اگر این جنگ در هر دولتی جز دولت اصلاح طلبها که با ارسال سیگنالهای ضعف به دشمن همیشه در پی به عقب کشیدن کشور در برابر دشمن هستند، اتفاق می افتاد، الان شاهد یک جنگ روانی گسترده در کشور توسط آنها بودیم و وامصیبتا سر می دادند.
اما حالا بعد از خسارت بزرگ برجام و تضمین نشدن امضاء کری، بعد از بتن ریزی صنایع هسته ای که جناب اصلاح طلبها و شخص ظریف زحمت زیادی برای این بتن ریزی کشیدند، بعد از التماسهای ذلیلانه برای مذاکره، باز هم با پررویی تمام و اینبار در تلاش برای تقدیم کردن دو دستی کشور به دشمن با صدور بیانیه های که چند روز قبل تر از زبان روحانی، روز بعدش با مقاله ظریف و روز بعدش با بیانیه اصلاح طلبها خود را نشان داد، سعی دارند که در راستای خواسته هایی که از زبان دشمنان و حتی منافقین قاتل مردم ایران به صراحت عنوان شده گام بردارند و در شرایط یک آتش بس به شدت شکننده کشور را وارد یک بحران مورد نظر خودشان قرار دهند که هزینه امنیتی و جانی آن را مردم و کشور پرداخت کنند.
- نویسنده : فرشته سنجیده


















Friday, 26 June , 2026