«عبدالوهاب بخشنده» دادستان استان ایلام در راستای احیاء حقوق عامه و رعایت حقوق شهروندی؛ دستور داد و تأکید کرد که اوضاع نامناسب و غیر قابل قبول معابر و کوچه های شهر ایلام ساماندهی شود.
به دنبال این دستور و تأکید؛ بلافاصله هفته گذشته با حضور «حسین علی رحمی» معاون دادستان مرکز استان ایلام در امور حقوق عامه و مسئولین شهرداری؛ بازدید میدانی از معابر حد فاصل بین زیرگذر شهید کشوری تا میدان دادگستری به عمل آمد.
پس از این بازدید میدانی و احصاء موارد و مشکلات حوزه خدمات شهری؛ مقرر و تأکید شد که مسئولین شهرداری بلافاصله نسبت به بهسازی و رفع نواقص اقدام کنند که تحقق این امر مهم با قید فوریت در دستور کار شهرداری ایلام قرار گرفت و عملیات بهسازی معابر آغاز گردید و هم اکنون در حال انجام است.
گفتنی است؛ قرار است شهرداری ایلام گزارش مکتوب خود را در خصوص اقدامات به عمل آمده برای بهسازی معابر، به دادستانی مرکز ایلام ارسال کند.
- منبع خبر : طلیعه زاگرس
https://taliezagros.ir/?p=8441


















Monday, 22 June , 2026