دادستان ایلام دستگاه های متولی جهت رفع مشکلات را دعوت و ضمن تذکر تاکید نمودند در اسرع وقت اقدامات لازم را معمول دارند .
به دنبال بارش برف و ایجاد کولاک و یخبندان در برخی مسیرهای مواصلاتی استان و شهر ایلام و حادث شدن مشکلات عدیده برای مردم و شهروندان؛ «عبدالوهاب بخشنده» دادستان مرکز استان ایلام در راستای صیانت از حقوق عامه و بهبود ارائه خدمات، بلافاصله دستور تشکیل جلسه و مدیران دستگاههای ذیربط از جمله مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سرپرست شهرداری ایلام را دعوت و بر بهبود خدمات، نظارت بر حوزه کاری و رفع مشکلات، تأکید کرد.
- منبع خبر : طلیعه زاگرس
https://taliezagros.ir/?p=8560


















Monday, 22 June , 2026