بهرام نیا گفت : مطالبه مردم از شورای شهر در بحث انتخاب شهردار محقق نشده است

جناب استاندار بیش از این اجازه ندهید چند نفر در شورا به ریش مردم بخندند و هر بار با نمایشی دروغین خود را مدافع شهر و مردم بداند!

شورای شهر ایلام در این مدتی که به عنوان اعضا بر صندلی این شورا تکیه زده اند، بیشتر از هر چیزی درگیر حواشی شد تا خدمت رسانی به شهر و مردم، این یک ادعا نیست چیزی است که در مقابل چشمان مردم و رسانه ها بارها اتفاق افتاد و شورا هم هیچ وقت از این رفتارهای دور از شان، احساس شرمندگی نکرده است

تمام جلسات با قهر های بچه گانه هیچ گاه به حد نصاب نرسید و اگر هم به حد نصاب رسید، بی نتیجه تمام شد
برخی از اعضای شورا قبل از هر چیز به خاطر منافع خود پا به شورا گذاشته اند، انتخاب شهردار برای اعضا بیشتر به عقده گشایی و منفعت طلبی تبدیل شده بود تا بهبود وضعیت شهر

هزاران تاسف برای شورایی که برخی از اعضای آن هنوز هم تکلیفشان با خودشان مشخص نیست، هنوز هم حاضر نیستند در راستای وظیفه قانونی و اخلاقی خود ذره ای از خودخواهی خود را کنار بگذارند

اما آنچه که مهم است این است که این شورا و برخی منفعت طلبان آن با حقارت تمام برای مردم معرفی شدند، اداهای اخلاقی آنها هم راه به جایی نخواهد برد

ما هم نمی‌دانیم که برخی از اعضای این شورا دیگر چطور به همه بفهماند که به خاطر مردم به این مسئولیت ورود نکرده اند و قصدشان تصاحب پست و مقام بوده است
پس بر مسئولان ارشد استانی است که دیگر بیش از این اجازه ندهند چند نفر در شورا به ریش مردم بخندند و هر بار با نمایشی دروغین خود را مدافع شهر و مردم بداند!

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس