" مجید بیگلریان" مدیر کل ستاد بحران استانداری ایلام در تماس تلفنی با مدیر مسئول طلیعه زاگرس توضیحاتی را در ارتباط با عدم اعلام تاخیر و یا تعطیلی ادارات با توجه به آلودگی هوای امروز ارائه داد

 مجید بیگلریان در این خصوص عنوان داشت : طبق رصد صورت گرفته از ساعت ۸ صبح و آماری که هواشناسی و همین طور محیط زیست به ما ارائه دادند، پیک آلودگی هوا تقریباً ساعت ۱۲ ظهر به بعد بود که دیگر آن زمان پایان کار ادارات بود و نیازی به تعطیلی نبود

 وی بابیان اینکه ما برای تاخیر یا تعطیلی، یک میانگین ۲۴ ساعته را در نظر می گیریم و باید شرایط آلودگی نیز پایدار باشد افزود : از بعدازظهر امروز طبق رصد ما این آلودگی بتدریج کمتر شده است و باز براساس اطلاعات ارائه شده از هواشناسی و محیط زیست این توده در حال خارج شدن از استان می باشد و فردا خیلی رقیق می شود

وی اضافه کرد : فردا نیازی به تاخیر و یا تعطیلی نخواهد بود، هر چند ما فردا صبح باز هم میزان آلودگی هوا را از هواشناسی و محیط زیست را رصد خواهیم کرد و چنانچه آلودگی ادامه داشته باشد که ندارد، ما هم بر اساس وظیفه خود در مورد تاخیر یا تعطیلی تصمیم خواهیم گرفت

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس