آقای فرماندار خبرنگاران واسط بین مردم و مسئولین هستند، آنهای صدای بلند مطالبه گری مردم هستند

خبرنگاران در روزهای سخت کرونایی در خط مقدم آگاهی بخشی به مردم بودند، شور و نشاط انتخابات با اطلاع رسانی و تلاش آنها رقم خورد، در شرایط سخت اقتصادی آنها هم در بطن مردم مانده اند و در کنار مردم این روزها را سپری می کنند

جناب فرماندار!
قرار نیست خبرنگاری مطالبه گری کند و مسئولی در دهانش بزند! چرا ناتوانی خود را با مشت پَرانی نشان می دهید؟!
شما این جایگاه را از لطف مردم دارید، شما در حدی نیستید که بخواهید به خبرنگاران تودهنی بزنید، توان تحمل انتقاد ندارید استعفا بدهید، خبرنگار نماینده ملت است، حق ندارید او را تهدید کنید

جناب فرماندار! گر خبرنگاران نباشند شما هم دیده نمی شوید، آیا اگر خبرنگاران به جای انتقاد اقدامات شما را آب و تاب دهد و شروع به تعریف کردن از شما نزد افکار عمومی کند، باز هم توی دهانش می زنید یا فقط به وقت انتقاد مشت شما به سمت دهان خبرنگاران فعال می شود؟!

لازم به ذکر است دیروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که فرماندار رفسنجان در جواب سوال و انتقاد خبرنگار به صراحت می گوید که” یکبار دیگر تکرار کنی توی دهنت می زنم”!

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس