معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با صدور لوح و پیامی از «عبدالوهاب بخشنده» دادستان مرکز استان ایلام به پاسداشت حفاظت از حقوق بیت المال و انفال، تجلیل و تقدیر کرد.

«مسعود منصور» معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در این لوح سپاس خطاب به«عبدالوهاب بخشنده» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام آورده است:

قوه محترم قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقشی بی بدیل در پاسداری و حفاظت از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادیهای مشروع شهروندان ایفاء نموده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از چهار دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن بر این مدعاست.

با التفات ویژه به زحمات و تلاش های مجدانه حضرتعالی در راستای حفاظت از حقوق بیت المال و انفال در بخش منابع طبیعی و جلوگیری از هرگونه تجاوز و تعدی به حقوق عامه و پیشگیری از وقوع بزه توسط سودجویان و فرصت طلبان نسبت به عرصه های مذکور، بدین وسیله مراتب قدردانی و کمال سپاس این سازمان از حسن همکاری، خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه آن مرجع عالی قدر را به حضور تقدیم میدارد.

سعادت و توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس