متن پیامهفدهم مردادماه سالروز بزرگداشت روز خبرنگار، گرامیداشت رسالت خطیر خون خبرنگار شهید محمود صارمی و پاسداشت حرمت قلم و نکوداشت اساتید و پیشکسوتان و مجاهدان صدیق اطلاع رسانی و روشنگری آحاد جامعه است. سلام و درود خدا بر خبرنگاران که با صیانت حرمت قلم جز در مسیر حق و عدالت ننوشتند.

پاسداشت روز خبرنگار بهانه و فرصتی است برای تقدیر و سپاس از چشمان بیدار و گوش شنوا و زبان گویای آحاد مردم در انعکاس مشکلات و دردهای جامعه و بازوان توانمند اعمال نظارت بر دولتمردان و حکمرانی مطلوب جامعه اسلامی است.

جادارد از دو فعال رسانه ای گرانقدر استان ایلام مرحوم «پژمان مهدوی فر » رئیس فقید شورای بسیج رسانه استان و برادر گرانقدر و پیشکسوت حوزه رسانه مرحوم «سامی شهبازی » رئیس فقید خانه مطبوعات استان ایلام به نیکی یاد کرد، روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

اینجانب مراتب سپاس و تقدیر خود را از همراهی و همکاری تمامی خبرنگاران، خبرگزاریها، عکاسان، پایگاه های تحلیلی و خبری، صدا و سیما، فعالان فضای مجازی، روزنامه نگاران و تمامی اعضای خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان رسانه ای در تحقق نظارت همگانی و مردمی شدن نظارت و بازرسی برای تقویت و توسعه فرهنگ قانونمداری و نظارت پذیری و پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی و اداری اعلام می دارم و سلامتی و توفیقات روزافزون فعالان رسانه ای و خبرنگاران عزیز را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
مهدی اصلانی
بازرس کل استان ایلام ۱۴۰۰.۵.۱۷

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس