معاون سیاسی امنیتی استاندار در بازدید از مرز مهران با تقدیر از همه مسئولان و عوامل درگیر در مدیریت اربعین و مردم گفت: خدمات در مرز مهران تا عبور آخرین زائر ادامه دارد.
الیاس فتاحی با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در پایانه مرزی مهران، گفت: در ورود به کشور ایستگاه تب سنجی فعال بوده و کلیه زوار در بدو ورود مورد سنجش و از موارد مشکوک تست گرفته شده و مبتلایان رهگیری و کدملی آنان در اختیار تیم های درمانی و بهداشتی استان مقصد قرار می گیرد.
فتاحی با بیان اینکه خدمات حمل و نقل انجام و اتوبوس در پایانه مرزی به تعداد کافی وجود دارد، ابراز داشت: انتقال مسافر از پایانه مرزی بدون کوچکترین مشکلی در حال انجام است و موکب ها همچنان به فعالیت خود در راستای پذیرایی از زوار ادامه می دهند.
- منبع خبر : طلیعه زاگرس
https://taliezagros.ir/?p=7583


















Wednesday, 24 June , 2026