معاون سیاسی امنیتی استاندار در بازدید از مرز مهران با تقدیر از همه مسئولان و عوامل درگیر در مدیریت اربعین و مردم گفت: خدمات در مرز مهران تا عبور آخرین زائر ادامه دارد.

 

 

الیاس فتاحی با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در پایانه مرزی مهران، گفت: در ورود به کشور ایستگاه تب سنجی فعال بوده و کلیه زوار در بدو ورود مورد سنجش و از موارد مشکوک تست گرفته شده و مبتلایان رهگیری و کدملی آنان در اختیار تیم های درمانی و بهداشتی استان مقصد قرار می گیرد.

فتاحی با بیان اینکه خدمات حمل و نقل انجام و اتوبوس در پایانه مرزی به تعداد کافی وجود دارد، ابراز داشت: انتقال مسافر از پایانه مرزی بدون کوچکترین مشکلی در حال انجام است و موکب ها همچنان به فعالیت خود در راستای پذیرایی از زوار ادامه می دهند.

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس