به گزارش طلیعه زاگرس از ایلام؛ دکتر شهریار عباسی روز چهارشنبه در نشست کارگروه آرد و نان استان اظهار داشت: باید سهمیه آرد مناطق روستای و عشایری استانداردسازی شود و آرد شهری و روستایی متناسب با سرانه کل کشور توزیع شود.
وی تاکید کرد: باید آیتمهای مختلفی در توزیع سرانه آرد در نظر گرفته شود و سهمیه شهرستانها را براساس سرانه جمعیت در نظر بگیریم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام خواستار تشکیل کمیتهای متشکل از اداره غله، اتحادیه نانواییها، امور عشایری، تعاون روستایی و فرمانداریها شد و تاکید کرد: این کمیته ظرف دو هفته شفافسازی کند که سهمیه آرد مناطق عشایری، روستایی و شهری به چه میزان است که مازاد آن در اختیار فرمانداریها قرار داده شود تا هرجا مشکل داشت به آن منطقه اختصاص یابد.
دکتر عباسی گفت: پس از تعیین سهمیههای یکنواخت، مازاد آرد در اختیار کمیته شهرستانی و توزیع بین مناطق قرار گیرد.
وی اضافه کرد: با توجه به تقاضا برای راهاندازی نانوایی با توجه به کمبود آرد، با کلیه درخواستهای که خواستار راهاندازی نانوایی با آرد سهمیه آزاد هستند، موافقت میشود.
- نویسنده : فرشته سنجیده


















Monday, 8 June , 2026