به گزارش طلیعه زاگرس از ایلام؛ استاندار ایلام پس از افتتاح این مرکز، از واحدهای مختلف آن بازدید کرد و به پرسنل خداقوت گفت.
دکتر بهرامنیا افزود: تلاش دولت سیزدهم خدمتبیوقفه به مردم است و همواره در راستای رضایتمندی مردم همه توان خود را بکار گرفته است.
وی اظهار داشت: این درمانگاه که امروز به بهرهبرداری رسید در راستای حقوق شهروندی بود که از موسسات خیریه قدردانی می شود.
استاندار ایلام خاطرنشان کرد: آنچه که در دولت سیزدهم به آن توجه ویژه شد جوانی جمعیت و سلامت خانوادهها است.
وی تاکید کرد: همه مدیران در ایجاد مهد کودک، اتاق مادر در ادارات و اعطای مرخصی زایمان اهتمام داشته باشند چراکه این قانون است و باید اجرا شود.
کلنگزنی این پروژه سال ۱۳۹۴ آغاز و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال با ۹۷۰ متر مربع زیربنا توسط موسسه خیریه فرزندان صالح و با مشارکت هدایای دفتر مقام معظم رهبری، بنیاد مستضعفان و دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز افتتاح شد.
علاوه بر تیمهای مراقب سلامت، ماما، ۵ واحد دندانپزشکی در این کلینیک فعال میشود.
- نویسنده : فرشته سنجیده



























Monday, 8 June , 2026