استاندار ایلام در این نشست، گفت: دغدغه مسئولین ارشد کشور، اقتصاد، سرمایه‌گذاری و اشتغال استان‌هاست که یکی از موضوعات مهم که در توسعه اقتصادی استان موثر بوده «توسعه گردشگری» است.

به گزارش طلیعه زاگرس از ایلام؛ روز شنبه ۲۸ بهمن‌ماه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان به ریاست دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام و با حضور مجموعه اعضا در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد.

استاندار ایلام در این نشست، گفت: دغدغه مسئولین ارشد کشور، اقتصاد، سرمایه‌گذاری و اشتغال استان‌هاست که یکی از موضوعات مهم که در توسعه اقتصادی استان موثر بوده «توسعه گردشگری» است.

وی در ادامه افزود: اقتصاد صنایع دستی و گردشگری مورد تاکید رییس جمهور است که باید از اقتصاد صنایع دستی و گردشگری نهایت استفاده را داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با قدردانی از تلاش رسانه‌ها برای انعکاس ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان ایلام، یادآور شد: ایلام سال گذشته با کمک و اهتمام رسانه‌ها، به عنوان پدیده نوظهور گردشگری در کشور معرفی شد که انتظار است رسانه‌ها همچون سال گذشته ظرفیت‌های گردشگری استان را انعکاس دهند.

دکتر بهرام‌نیا ادامه داد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های بالای گردشگری، امسال میزان گردشگران در مقایسه با ادوار گذشته بیشتر خواهد بود.

  • نویسنده : فرشته سنجیده