محمد رحیمی امروز در دیدار با افشین مظفری شهردار ایلام با گرمیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: از همکاری شهرداری ایلام برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش طلیعه زاگرس از ایلام؛ سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان کرد: یکی از مهمترین مطالبات خانواده های معظم شهدا تعویض تابلوهای شهدا در مسیر فرودگاه ایلام است.

رحیمی عنوان کرد: نامگذاری معابر و خیابان های شهر ایلام به نام شهدا از دیگر مطالبات خانواده های معظم شهدا است.

وی با تقدیر از همکاری شهرداری ایلام در رابطه به نامگذاری معابر، افزود: از شهرداری انتظار داریم در بحث اشتغال به فرزندان شهدا توجه ویژه ای داشته باشد.

افشین مظفری شهردار ایلام نیز با گرمیداشت یاد و خاطره شهدا، از فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همکاری با شهرداری ایلام تقدیر کرد و افزود: امسال در بودجه ۱۴۰۳ در زمینه نامگذاری معابر به نام شهدا و تعویض تابلوهای شهدا در مسیر فرودگاه ایلام نهایت تعامل با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جزو وظایف ذاتی شهرداری ایلام است و در این زمینه با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همکاری خواهیم کرد.

مظفری اضافه کرد: شهرداری ایلام قطعا در اجرای برنامه های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام مشارکت و همکاری خواهد کرد.

  • نویسنده : فرشته سنجیده