ایلام- پایگاه خبری طلیعه زاگرس؛ با توجه به آنچه که از سوی مقامات بالادستی و بویژه وزارت نیرو عنوان شده است، اختیارات کمی و کیفی قطعی برق در استان ها در اختیار استانداران است و این یعنی استاندار مسئول مستقیم قطعی برق و خاموشی هاست.
استاندار ایلام نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با این اوصاف وی تصمیم گیر نهایی در این مورد است که واقعا با این عملکرد اوضاع را بسمت وخامت برده و موجبات ناراحتی مردم شده که مصداق این ادعا واکنش مردمی در فضای مجازی و رسانه ای به این موضوع است.
مدیریت برق در استان ایلام برق را از سر مردم پرانده و بدون رعایت عدالت و الگوهای دمایی، روستاهای گرمسیری را به مرز انزجار و انفجار رسانده است.
کجای دنیا بچه های نوزاد به دلیل گرما در یخچال گذاشته می شود؟ چرا با قطع برق صدای ناسزا گفتن ها در فضای مجازی خانواده ها زیاد می شود؟ این بود آن برنامه های درخشان برای رضایتمندی مردم؟!
البته بخشی از این قطع کردن ها بدون دلیل فنی و صرفا برای خوشامد مدیران بالادستی و به نحوی خودشیرینی به قیمت تحمیل مشقت بر مردم برای خوب نشان دادن مدیریت خود است!
بسیاری از مردم ایلام که روزی برای انتصاب استاندار بومی سر و دست می شکستند امروز بواسطه عملکرد ضعیف استاندار در بسیاری از حوزه ها سرخورده و ناراضی هستند گویا سهم مردم از مدیریت و عملکرد صرفا رنج و درد است.
- نویسنده : فرشته سنجیده


















Friday, 26 June , 2026