آقایان مسئول! تا کی می‌خواهید در برابر صدای مردم و رسانه‌ها، نقاب سکوت و عافیت‌طلبی به چهره بزنید؟ انتقاد، نه یک توهین، بلکه آیینه‌ی تمام‌نمای نقاط ضعف شماست. به جای برآشفتن و برچسب زدن به خبرنگاران، نگاهی عمیق به درون سازمان خود بیندازید و نقاط کور را اصلاح کنید.

ایلام- پایگاه خبری طلیعه زاگرس؛ خبرنگاران، شمع‌های فروزان جامعه‌اند! آنان که در تاریکی مشکلات، نور امید می‌پاشند و مدیران را به سمت روشنایی توسعه هدایت می‌کنند. بازگو کردن دردهای جامعه، حق طبیعی و وظیفه‌ای مقدس بر دوش خبرنگاران است. اگر قلمشان بلرزد یا صداشان خاموش شود، فردای قیامت، نه تنها آنان، که مسئولانی که مانع شوند نیز پاسخگو خواهند بود.

فرافکنی، واژه‌ای بی‌معنی در قاموس خدمت!

مسئولان محترم، از خود بپرسید: “آیا تمام توان خود را برای پیشرفت این استان به کار بسته‌ایم؟” توجیه کم‌کاری و انداختن تقصیر به گردن دیگران، دیگر برای مردم قابل هضم نیست. آنان به خوبی کسانی را که با عشق و تعهد خدمت می‌کنند و آنان را که با چنگ و دندان به صندلی قدرت چسبیده‌اند، از هم تشخیص می‌دهند.

قدرت، امانتی است ناپایدار!

این مقام و منصب، ابدی نیست. تنها جایگاهی که ماندگار است، دل مردم است. پس برای رسیدن به کرسی، به هر ریسمانی آویزان نشوید و شرافت خود را نفروشید.

در میان کارمندان، قهرمانان گمنام!

بسیاری از کارمندان خدوم و زحمتکش، با وجود لیاقت و شایستگی فراوان، به دلیل دوری از رانت و عدم جاه‌طلبی، همچنان در جایگاه خود به خدمت مشغولند. آنان که برای رضای خدا و خدمت به مردم تلاش می‌کنند، شایسته‌ی تقدیر و ارتقا هستند، نه اینکه شاهد بی‌کفایتی کسانی باشند که تنها با تکیه بر روابط، به پست و مقام رسیده‌اند.

✍️ عبدل خزلی