امام جمعه ایلام، با اشاره به اهمیت رعایت اخلاق اداری و احترام به ارباب‌رجوع، گفت: کارمندان و مدیران باید با تمام توان وظایف خود را انجام دهند و برای ارباب‌رجوع احترام قائل باشند. کار امروز را به فردا نیندازند و اگر امکان ارائه خدمت ندارند، با برخوردی محترمانه پاسخ دهند.

به گزارش طلیعه زاگرس از ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با انتقاد از رفتارهای غیرمسئولانه برخی کارکنان و مدیران ادارات، تأکید کرد که بی‌احترامی به ارباب‌رجوع، روحیه مردم را بیش از تهدیدات خارجی آسیب می‌زند.

امام جمعه ایلام، با اشاره به اهمیت رعایت اخلاق اداری و احترام به ارباب‌رجوع، گفت: کارمندان و مدیران باید با تمام توان وظایف خود را انجام دهند و برای ارباب‌رجوع احترام قائل باشند. کار امروز را به فردا نیندازند و اگر امکان ارائه خدمت ندارند، با برخوردی محترمانه پاسخ دهند.

وی افزود: برخوردهای بداخلاقانه برخی از کسانی که پشت میزهای اداری نشسته‌اند، به روحیه ملت ما ضربه می‌زند و از موشک‌های آمریکا و اسرائیل بدتر است.

امام جمعه ایلام با تأکید بر لزوم اصلاح رفتارهای اداری، خواستار نظارت بیشتر بر عملکرد کارکنان و تقویت فرهنگ خدمت‌رسانی شد.