دشمن می‌خواهد آبروی رفته خود در دنیا را به قیمت آشوب و خونریزی در خیابان‌های ایران، به زعم خود برگرداند/هوشیار باشیم که در دام دشمن قرار نگیریم.

ایلام- پایگاه خبری طلیعه زاگرس؛ یک وکیل به نام خسرو علی کردی در مشهد در محل کارش سکته می‌کند و فوت میشود، اما موضوع به همین روال عادی طی نمی شود، مثل همیشه برخی به دنبال متشنج کردن و مبهم کردن و موج سواری طبق خطی که از خارج می‌گیرند در مراسم هفتم این فرد با شعارهای هنجارشکنانه سعی در کلید زدن یک فتنه و آشوب دیگر از رنگ آشوبهای سال ۱۴۰۱ که به دنبال فوت مهسا امینی رقم خورد، هستند.

در این میان نرگس محمدی محکوم امنیتی که البته هرچه در زندان بود فربه تر و سرحال تر هم شد، با گوشی به دست به سبک بلاگرهای کف مجازی و تهیه سوژه برای رسانه های معاند و با در دست داشتن بلندگو و شعارهای هنجارشکنانه سعی در پیش بردن فضا به نفع جریان ضدانقلاب است که البته با اعتراض و سنگ پراکنی حاضرین هم مواجه می‌شود.

در این میان جواد علی کردی برادر خسرو علی کردی که از فالوورهای نتانیاهو هست به تشویش اذهان عمومی و موج سازی رسانه ای دست زده و در حالی که فیلم لحظه سکته قلبی برادرش نیز منتشر شده است و این موضوع را تایید و آن را امضاء نیز زده، اما در تکاپو برای رقم زدن خوراک صفحه اسرائیل موسوم به اسرائیل به فارسی است.

این نمایش‌های نخ نما شده دیگر جواب نمی دهد، این سناریو در سال ۱۴۰۱ هرچند هزینه هایی هم روی دست کشور گذاشت و تمام رسانه های دشمن و گروهکهای تجزیه طلب را میدان آورد، اما هیچکدام از اهداف آن محقق نشد و حالا دیگر تکرار این نمایش ها راه به جایی نمی برد.

هرچند واقعاً جای سوال است که چطور یک محکوم امنیتی با پرونده سنگین سیاسی- امنیتی همچون نرگس محمدی که انگار به جای زندان رفتن این مدت در مهمانی و خوشگذرانی بوده است، به همین راحتی در این مراسم حضور پیدا می‌کند و هرچه هم دلش می‌خواهد بیان می‌کند و لایو و حضور فعالش هم در مجازی به قوت خود باقیست!

مردم باید به شدت هوشیار باشند، اسرائیل در جنگ۱۲ روزه شکست خورد، در جنگ غزه نیز به منفورترین رژیم نزد افکار عمومی جهان تبدیل شده است، نخست وزیرش محکوم دیوان بین المللی لاهه است، با اختلافات و تظاهرات گسترده داخلی مواجه شده است و بهمین دلایل سعی در کشاندن آشوب و ناامنی به خیابان‌های ایران را دارد و برای رسیدن به این هدف نه از کشتن کسی ترسی دارد و نه ایران و ایرانی ها برایش مهم هستند، این رژیم به دنبال کشاندن ایران به جنگ داخلی و خونریزی در خیابان‌های آن است، همان بلایی که سر سوریه آوردند.

هرچند نظام و مردم آنچنان قدرتمند هستند که با این سناریوهای تکراری مورد صدمه جدی قرار بگیرند، اما به هر حال دشمن با قدرت تمام هم وارد جنگ نظامی شد و حالا هم با قدرت بیشتر وارد جنگ رسانه ای و ترکیبی سختی شده است که لزوم هوشیاری و ایستادگی بیشتر را می طلبد.