ایلام- پایگاه خبری طلیعه زاگرس؛ جالبه، وقتی پلیس آمریکا یه شخص بدون اسلحه و بی دفاع را مورد شلیک مستقیم قرار میدهد و کشته می شود، از نظر ترامپ میشود دفاع از خود و از نیروهای انتظامی کشورش با قدرت تمام دفاع میکند اما در ایران وقتی پلیس با آشوبگران قمه به دست و مسلح که پلیس را آتش می زنند و در او برابر تیراندازی و چاقوکشی می کند، روبرو میشود نباید دست به اسلحه ببرد و از خود دفاع کند و اگر شلیکی صورت گیرد ترامپ میگوید که برای دفاع از آنها حمله میکند!!
بارها شاهد اعتراضات گسترده در آمریکا و اروپا بوده ایم، اما هیچوقت ندیدیم که در این کشورها با قمه و اسلحه در برابر پلیس بایستند، هیچوقت ندیدم که پلیس کشورشان را آتش بزنند و اصلاً ندیدیم که پلیسی کشته شود چرا که تظاهرکنندگان به درستی می دانند که کوچکترین رفتار خشنی از طرف آنها نسبت به نیروهای انتظامی و امنیتی همانجا با گلوله پاسخ داده میشود و حتی هیچ توضیحی هم از طرف پلیس لازم نیست که ارائه شود، دولتها نیز در هر صورت و به هر دلیلی که پلیس شلیک کرده باشد از او حمایت می کنند.
تضعیف پلیس و نیروهای امنیتی در کشور، فقط در جهت ایجاد فضای امن برای آشوبگران و متعرضین به امنیت و آرامش مردم خواهد بود، نباید اجازه داد پلیسی که بارها و بارها در برابر آشوبگران، نیروهای عزیزش را فدا کرده است تضعیف شود چرا که در نهایت این امنیت مردم است که آسیب می بیند.


















Wednesday, 24 June , 2026