همانهایی که در تحلیل هایشان می گفتند رهبری در پناهگاه هست و ایران جرات بستن تنگه هرمز را ندارد، حالا تحلیل‌های اختلاف و تفرقه تولید می کنند!!

در روزهای اخیر و در روزهای آتش بس موج رسانه ای دشمن در رسانه های مزدورش و همچنین شخص رئیس جمهور آمریکا به سمت تلاش در ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم و مسئولین پیش رفت و مهم تر از آن تلاش مضاعف برای نشان دادن اختلاف و دو دستگی بین مسئولین سیاسی بود، چیزی که در واقعیت رخ نداده است، اما خب دشمن برای پیشبرد اهداف خود به هر دروغ و فریبی رو می آورد.

رسانه های مزدبگیر دشمن با تحلیل‌هایشان توسط یک مشت آواره و بی خانمان که برای گذران امور زندگی به بله قربان گوی نتانیاهو و ترامپ تبدیل شده، سعی می کنند که به هر نحوی که شده در بین این اجتماعات میلیونی مردم در دفاع از نظام و نیروهای مسلح که خیابان‌های ایران را تسخیر کرده است تفرقه و دو دستگی ایجاد کند، و با نام بردن از شخصیت‌های سیاسی و از همان نوع تحلیل‌هایی که می گفتند رهبر انقلاب در پناهگاه است و جمهوری اسلامی ایران جرات بستن تنگه هرمز را ندارد، حالا هم بر علیه برخی چهره های سیاسی تحلیل آبکی بزنند تا مردم را نسبت به آنها بدبین کنند.

ملت بزرگ ایران مثل رفتار هوشمندانه در قریب ۵۰ روز از آغاز جنگ رمضان و حالا که در یک آتش بس شکننده قرار داریم، همچنان با هوشیاری رفتار کنید و با حضور میلیونی خود که حیرت یک جهان را به دنبال داشته است، همچنان در خیابان‌های ایران فریاد اتحاد بر علیه دشمن سر دهید.

به مسئولین کشور، تیم مذاکره کننده و نیروهای مسلح اعتماد کنید چرا که همگی گوش به فرمان رهبری و در جهت منافع ملی و خواست مردم قدم بر می دارند و اجازه ایجاد تفرقه به هیچ کس با هر عنوانی را ندهید و شکی نکنید که همین هم خواست رهبری معظم انقلاب است.