سردار "دلاور القاصی مهر"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،اظهار داشت:در راستاي مطالبه به حق شهروندان و سالم سازی مناطق تفریحی و تفرجگاهی استان ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 48 ساعت گذشته، در سطح استان به اجراء درآمد.

سردار القاصی مهر گفت : در اجرای این طرح ،پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری یگان های انتظامی،تعداد 48 نفر از معتادین متجاهر را جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی استان، تصریح کرد:پس از دلالت افراد جمع آوری شده به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تست کرونا از آنان اخذ و همگی جهت ادامه درمان در مراکز ترک اعتیاد، تحویل بهزیستی استان داده شدند.

وی با بیان اینکه افراد معتاد بعنوان بیمار تلقی می شوند، تصریح کرد: برای بازگشت معتادان به جامعه و چرخه زندگی می بایست سایر نهاد های تاثیر گذار اقدامات توانمندسازی و بازگشت آنها را به ادامه زندگی دوباره فراهم،تا گرایش دوباره آنها به چرخه اعتیاد راکاهش دهیم.

سردار القاصی مهر با تأکيد بر استمرار طرح هاي پاکسازي و تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس خاطرنشان کرد: شهروندان مي توانند از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 نقش موثري در مبارزه با فروشندگان مواد مخدر داشته باشند.