در میان هجوم مشکلات، مگر چقدر می توان صبور بود؟

باور خیلی ها بر این است که در زمان سختی ها و رنجهای زندگی باید صبر کرد، ما هم معتقدیم که صبر یک ویژگی بسیار مهم و زیبای اخلاقی است که همه ی انسانها در طول زندگی به وجود آن در شخصیت خود احتیاج دارند،

اما سوال ما این است در این اوضاع و احوال بسیار سخت که از هر طرف مشکلات به ما هجوم آورده اند، چقدر می توان صبور بود؟
گرانی، بیکاری ، مشکلات اقتصادی ، کرونا، قطعی آب، قطعی چند باره برق در طول روز ، ضعیف شدن نت، اجرای محدودیتهای کرونایی، و… مشکلاتی هستند که در این روزها کاسه ی صبر همه مردم ایلام را لبریز کرده است
آنهایی که دیگران را به یک صبر خشک و خالی دعوت می کنند، خودشان تا چه حدی می توانند همه ی این کمبودها و مشکلات را یکجا با هم تحمل کنند؟

تازه وقتی شرایط بسیار سخت شهرستانهایی چون مهران و دهلران را در نظر می گیریم، تصور مشکلات آنها در این هوای گرم و قطعی آب و برق آنها بسیار آزار دهنده است، آن هم در شرایطی که مهران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و دهلران نیز از سمت خوزستان و شیوع دوباره ی کرونا در حال تهدید جدی است

آیا سهم مردم ایلام که با وجود تمامی مشکلات، همیشه و با قدرت در دفاع از کشور و نظام آماده بوده اند، این است؟

آیا ایلام با این جمعیت کم و نداشتن کارخانجات بزرگ و آنچنانی و مراکزی که مصرف برق بالا دارند، مگر چقدر مصرف برق دارد که در طول شبانه روز باید چندین بار شاهد قطعی برق باشیم ؟

این روزها کار مسئولین به جای مدیریت صحیح و اصولی، تبدیل به توقع صبر و تحمل از مردم در برابر مشکلاتی شده است که بیشتر آنها در نتیجه ی مدیریت ضعیف و سردرگم مسئولین دولتی و استانی بوجود آمده است
انتظار صبر از مردم در شرایطی که ضعف و نقص مدیریتی باعث بوجود آمدن بسیاری از مشکلات است، به هیچ عنوان پذیرفته نیست

آقایون مسئول لطفا در کمترین زمان ممکن به فکر چاره جویی باشید این خدمات شایسته مردم نیست …..

  • منبع خبر : طلیعه زاگرس