جواد فروغی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگارطلیعه زاگرس ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه عنوان داشت: بعد از بازیهای جام جهانی هند و مسابقات قهرمانی اروپا که به عنوان مهمان بودیم و همینطور مسابقات جام جهانی کرواسی که توانستیم موفقیتهایی را به دست بیاوریم، مورد لطف رسانه ها قرار گرفتیم، ولی با توجه به در پیش بودن المپیک خیلی نتوانستیم با رسانه ها در ارتباط باشیم همین جا از همه این عزیزان پوزش می طلبم و امیدواریم حالا که بعد از المپیک توانسته ایم از لحاظ روحی و جسمی آماده شویم به نحو احسن در خدمت عزیزان رسانه ای باشیم،
دارنده مدال طلای المپیک در ادامه بیان داشت: از تلاشهای شبانه روزی عزیزان رسانه ای که خودم شاهد آن هستم در همه ی حوزه ها مختلف از جمله روزنامه ها، مجله، تلویزیون و فضای مجازی … که همه جوره تلاش خود را دارند صمیمانه تشکر می کنم و فردا هم که روز خبرنگار است را از صمیم قلب تبریک عرض می کنم و امیدوارم در راستای کار رسانه ای و روشنگری اذهان و افکار مردم همیشه موفق باشند، بویژه آنهایی که در حوزه ورزشی و مرتبط با کار ما هستند
- منبع خبر : طلیعه زاگرس


















Wednesday, 24 June , 2026